awake.

Tja!
Helgen var riktigt trevlig, och både fredagen & lördagen blev jättelyckade :)
I fredags var det som sagt filmkväll - supermys =) Var ute & gick och sådant också, och Filip & Robin passade på att skrämma upp mig så mycket att jag serri knappt kunde somna, haha!
I lördags sov jag ju hos babE och det blev en tripp till Gabbe där han, Alexandra, Hampus, Eric & Daniel var :) Vi skulle till Musikdirekt-finalen, men när vi kom dit så fanns det inga biljetter kvar, och vi pallade inte vänta tills folk gick, så vi draggade hem till Gabbe igen :)
Dock stannade vi inte där särskilt länge, utan gick ner till Tylösand och hade det sjukt trevligt :)
Thoughts, thougts, thougts.
Efter stranden drog vi hem och kollade på CSI Miami. Och sedan blev det hemfärd till Pontus :)!

Igår fyllde babE (& Nicco) år, och det firades med lite mat och sånt. Gav honom ett silverarmband, men det vart förstort :( Så ska in och byta det någon gång snart :)

Nu börjar Elevens val, och jag pallar inte.


Jag var en vissen ros
utan lust att leva
Hoppet var borta
jag var redo att ge upp
Du kom som en räddande ängel
hjälpte mig upp
Och det det är jag dig evigt skyldig
För mig är du en ädel riddare
stark och orädd för livets alla fasor
Med sköld och svärd klarar du alla utmaningar
Hand i hand vill jag vandra med dig
genom livets gropiga vägar
och kommer vi till en korsning
skall jag följa dig, min älskade
För utan dig
är vägen genom livet omöjlig att fullfölja




/joss
[
everytime we touch, i've get this feeling]


2008-04-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0