goodmorning goodmorning.

Morrnmorrn!
Ännu en ny dag har startat och jag är sjukt pepp! Solen skiner (och klocan är 07,38) och jag sitter i ett par tights, shorts, linne och en överdragströja. Känner peppen på det mesta just nu! Även fast jag ska plugga hela dagen blablabla ..
Men seriöst bryr jag mig inte just nu :) Det enda som hade kunnat vara bättre är att babE skulle vart här, han är bäst.
He lights up my day, just like the sun lights up the Earth. <3

Jag vet inte vad om händer idag, mer än pluggandet. Hoppas på att livet har lite roliga överraskningar att bjuda på! :D

Ska knarka Bowling for Soup, The Killers och Dj RickY idag. haha, vettetusan vad som hände med min musiksmak om jag ska vara ärlig, hahaha. Menmen :) Alla har sina perioder, som mami brukar säga!

Nu ska jag .. vet inte. Kolla min bdb, i guess, CHECK IT IN: http://saftigt.bilddagboken.se/
i know i'm such a nerd.

HA EN STRÅLANDE DAG!

/joss
[high school never ends]

är förövrigt endast 50 dagar kvar till sommarlovet :D!
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0