i write sins not tragedies.

Tja!
Nästan precis hemkommen ifrån skolan. Slutade tidigt idag, host. Stack hem, pallade inte. Mådde dessutom inte så jättebra :)
Har egentligen ingenting viktigt att skriva, kände bara att jag kanske borde uppdatera.
Gårdagen var en bra dag, eftersom det var min och babE's 11mån dag :) puss på oss.
He make me breath, he make me feel, he make me high.
Vi gjorde inget spec, chillade brett yao! Haha!
Ska hem till honom och fira valborg idag :) Fast, vi ska till Tove och Johan, kompisar till deras familj. Och känner jag dem rätt kommer det säkert att bli jättetrevligt ^^

Ska sätta mig och käka nudlar och sånt nu, kolla andra avenyn. Har lite att ta igen, hah.
Typ .. 5 - 7 avsnitt, YES ><.

Så..
FESTA LUGNT IKVÄLL, guys.

HEJDå!

/joss
[and i'm always on your side]


köpte nya dojjs igår, puss!
image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0