le igen.

Och ännu en dag skiner solen :D
Sommarkläderna på idag igen! Och idag ska jag inte glömma glajjorna ;}

Igår vart en heltrevlig dag, då jag hänkade Fröhnert hem :)
Skönt att du flyttat dit nu, nu kanske ditt liv fixar sig tillslut.. <3
Iaf, tack vare att hon inte hade någon moppehjälm fick vi för oss att dra min moppe 2 km i UPPFÖRSBACKE
för att komma hem till henne. Jobbigt, må jag säga. Men det gick tillslut, haha!
Vi chillade ute på gräsmattan under solen och försökte plugga, men det gick inge vidare, hah.
and why am i not surprised? x]
Vi draggade ner till "centrum" i Oskarström och köpte glass och cola, puss.

Mycket mys dag, vare :}
Hoppas på en minst lika mysig dag idag, då jag ska hem till babE :]
Ska kanske spela basket, och om jag vågar ska han lära mig skejta, HAHHAHAH. Vilken syn x]

Nu måste jag köra till skolan, bläbläblä.

TJARå!


/joss
[kom ihåg att så länge du älskar mig är det du och jag]

iss + joss
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0