no easy way out.

Tja!
Dagen idag har varit ovanligt bra :) Skolan var helt okej, eftersom jag slutade vid 12.20 :) eller ptja, jag gjorde så att jag fick sluta, haha. puss.
Och efter skolan draggade jag hem för att sätta mig vid datorn för att sedan stressa ihjäl mig för att hinna till staden i tid för att träffa mina älskade små maltakompisar, haha.
Dock var inte Ivanhov med från början, utan kom senare. Gick mest i affärer, och fikade på Espresso House :) Var en väldigt tyst dag, haha, och ja.. Det finns faktiskt sådana dagar för mig också, även om det inte alltid verkar så x] haha.

Nu har man då spenderat snart en timma på att kolla kläder på Ellos.se, de har faktiskt fått in ett par sjukt snygga tröjor & linnen :) Så det blir väl att spendera alla sina pengar på det dära, haha ;b
Usch, har dock beslutsångest över vad jag ska köpa. Haha, tjejproblem i mitt hjärta <3

Nu ska jag .. försöka få min älskade mor att sluta snacka med Lotta, så att jag kan få tigga pengar av henne :) tattareee ..

TJARå!

/joss
[cries in vain]

2008-04-03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0