perfect.

Tja!
Nästan precis hemkommen ifrån Sthlm :) Och det har varit askalas! Jag tvivlade stort på att jag skulle tycka om Sthlm, men det var inte så illa som jag trodde :D surprise surprise! :)
Stack som sagt dit i torsdags, och det gick prima ballerina. Lite småkeligt att åka tåg i 5-6 h kanske, men det funkade prima ;b
I tordags gjorde vi inte så mycket, men på fredagen vart det gå massa på staden :) Gick in på Bengans och såg att Simple Plan skulle ha signering dagen efter :D Josefin blev då en väldigt lycklig flicka, haha. Köpte cd;n osv.
Det stod att det var signering vid 11, men när jag & Pontus kom dit så visade det sig att det inte var insläpp förrän 12. TJOHO! Lyckat.
Det var SJUKT keligt att stå där utanför i .. eh .. 2½ h, inte nog att det kallt och blåsigt, det stod tre av världens största fjortisar bakom mig. Tänk er .. 14åriga sthlm-tjejer. There you go! "totally coolt asså" "ahmen herreguuu' va häfigt!!!" "åh neeeej, jag bröt en nagel! faaaaaaaaaahn!"
plus att de inte visste vad sångarn hette. puss på dem hihiihhiihhi (L)(L)(L)(L)()()L;)(KL(O >zxjkalsfh..

Menmen :D Jag fick i alla fall min cd signerad och en kram av Pierre :) haha. Om det nu är något att skryta om [: David var dock inte signeringen pga sjukdom. :((

Men på kvällen vart det konsert, och det var sjukligt bra! Inte lika bra som första gången, ingen slår det, men ändå .. Det är Simple Plan! :D Fick Davids plektrum och var allmänt lycklig :D
Även om biverkningarna inte är särskilt roliga kanske.. Jag ska försöka ringa en sjukgymnast så att jag får fixat min rygg once and for all. Att jag hoppade och studsade i ca 2 h botade inte mitt ryggproblem precis, haha!

Har varit med Pontus i en vecka nu .. Eller ptja, nästan iaf. Slår bara på några timmar .. Och nu sitter man här, helt ensam. Det är sjukt vad han tar plats, haha. Jag saknar honom, big time. Damnit.


Nej, nu ska jag börja fixa på babEs present :)
Så..

PUSS & KRAM - SKUMBANAN!

/joss
[it's going down tonight]


joss & pontus


2008-03-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0