ravers fantasy.

Tja!
Nationella i engelska idag, hör & läs. Gick inte så bra som jag hade hoppats på, menmen :) Jag stayar fortfarande positive ! =)
Annars har dagen vart asnajs, mest för att jag slutade 11.20 :D Och för att jag ska på filmkväll med Josse, Robin & Filip :) Äntligen blir det av, haha!
Apporpå det kommer J & F och hämtar mig inom en halvtimme, så borde kanske gå och göra mig iordning .. Nej, en liten stund till ^^ haha :D

Fick reda på en lite småtrevlig sak idag; Fröhnert ska flytta tillbaka till Åled! This might be the push we need?.. Och det leder ju till att vi kommer börja hänga i busskuren igen, hahaha!

Imorgon ska jag sova hos babE :) Och vi ska hem till Gabbe med Daniel Alexandra & kanske Hampus och Eric :) Blir nog pizza & musikdirekt ;p Sjukt mys!

Blev förövrigt klar med en liten fuling film på Sandra Anna & Isabelle nyss! Haha :D kommer säkert länk någongång ;)

Nu blev klockan dags att gå, så ..

SIMMA LUGNT!

/joss
[i wanna grow old with you]



josse filip jag & robin


2008-04-04

Kommentarer
Postat av: yasmine

nämen titta är int det filip neuwirt ? eller hur han stavar det xP min gamla klasskompis ;P

2009-06-07 @ 20:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0