rock away.

Tja!
Sitter just nu och är sjukt förväntansfull, draggar ju till storstaden imorgon :)
1½ h bilresa till götet och sedan 6½ h tåg - TJOHO! haha. Men man har ju laddat upp med franska baguetter, godis, läsk m.m haha. Och såklart; världens bästa sällskap :)
vet inte riktigt hur vi ska sysselsätta oss, men jag antar att jag får börja ta tag i mitt jävla hk-arbete, ska inreda en hel lägenhet med en budget på endast 50.000 :- .. ha-ha-ha ..
Aja, i sthlm ska vi i alla fall bo hos Pontus gudfar, och det ska verkligen bli supermys!
Natten mellan lördag & söndag blir det att ta över lägenheten mitt på Odenplan :) fett med najs, yao! haha.

Nej, nu blir det väl att jag ska dragga och försöka lära mig låtarna till konserten, haha.
Och packa, som jag fortfarande inte har gjort. Åh, vad jag älskar att jag alltid gör saker i sista minuten :)

Och
Ricki! Om du läser det här, give me a call! Måste snacka om Concilia! :) ellervaddetnuänheterblablablapuss.

PUSS & KRAM OCH NYP I STJÄRTEN!


jag & pontus

/joss
[i guess it's up to me]



2008-03-26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0