rockthefool.

Tja!
Borde väl egentligen plugga nu, men hade visst gjort mer än vad jag kom ihåg. Är försenad med min inlämning, som inte ens är klar. Lite lagom skoltrött är jag nu, hah. Det finns fan inte ord till det. Ugh.
Menmen, jag stayar positive ! =)
Awie, sitter och pratar med babY nu. Var evigheter sedan vi var nu, och det känns förjävligt om jag ska vara ärlig. Blä.

Men en positiv sak som är på g nu iaf är att jag ska fika med anna amanda & amanda imorgon :) plus att jag ska fixa ett visa-kort, eftersom att mitt blev stulet i sthlm. (plus 350 spänn & mitt eukörkort - YEAH)
Det ska i alla fall bli fett trevligt :) Blir väl antagligen snacka massa Malta ;D 77 dagar kvar nu, fett najs yao! haha :)

Tycker för övrigt att April månad började bra, men fortsatte sjukt dåligt. Kunde inte solen bara fortsatt skina?..

Nej, nu ska jag börja på min recension lite, sedan draggar jag till Willy's med mor. :)
Ring mig om ni har något viktigt på hjärtat ;]

TJARå!

/joss
[this feeling i can't deny is giving me heartache]


lite lagom ful bild på mig & babY, men .. äh. vi har aldrig påstått att vi är särskilt normala :}

jag & iss


2008-04-02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0