sinnessjukt djur.

Just nu, vet jag varken ut eller in.
Mina tankar tar kål på mig, och jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen.
Jag älskar personen mer än mitt liv, men vill få tillbaka gnistan.
Det är inte personen det är fel på, det är mig, och det är jag fullt medveten om.
Det är jag som måste ändra på mig för att allt ska bli bra igen.
Men jag har ingen aning om hur, och jag har ingen aning om ifall jag har orken till det ..

Dagen har varit skit i allmänhet, mer än att babE har varit här. <3
Fick reda på att jag inte har något sommarjobb i sommar, och att jag kommer vara utan pengar i 3 månader.
Juli - September, YES! >< ..

Har massa plugg också, mitt jävla idrottsprov som jag MÅSTE få mvg på för att få det i slutbetyg.
Men istället sitter jag här. Har iofs pluggat i ca 1 h, men ingenting går in i skallen på mig. Fitta.
Är så sur på allting nu att det mesta känns som en omöjlighet.
Helvete.

/joss
[tänk alla gånger..]


pallar inte lägga in någon bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0