tänk alla gånger.

Tja!
Åkte hem tidigt från skolan idag pga illamående, annars har dagen varit prima!
Gick riktigt bra att diskutera med Nicco och Sandra på engelska-förberedelsen idag, så får hoppas på att det blir vi som får diskutera på nationella :)
Som sagt åkte jag hem från skolan idag, vid .. 13,00 någon gång. Nu är klockan 16,05 och jag har suttit med ett och samma arbete sen dess. Eller ptja, där ljög jag kanske lite .. Tog lite pix också, HEHEHE.

Har inget att göraaaaa, eller jo .. egentligen jättemycket. Men jag orkar inte. Det är bara tråksaker, och uschochfyochblä säger jag bara på det.

Var för tusan tvungen att dissa babE idag för att kunna plugga, så jag antar att jag måste fortsätta med det nu .. DAMP!

TJARå!

/joss
[tänk alla gånger som vänner säger att du, bara du är den bästa de haft]



image1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0