the fantasy.

Hejhopp!
Är lite mer pepp på livet idag iaf :) Har spenderat den sista 1½ h med att försöka fixa till min blogg, vilket är svårt eftersom jag endast har prövat mig fram. Och på min dator syns inga förändringar, men det kan ju bara vara min dator. Det får vi hoppas iaf.

Har tagit 170 kort idag, men behöll "endast" 49, haha. Får se om jag vågar lägga in någon, haha.
Blir väl bdb I guess.

Nu ska jag .. plugga. Damnit.
Stannade hemma från skolan idag, fick 3-4 h sömn inatt, så jag ska passa på att plugga sönder idag. Har mitt äckliga idrottsprov imorgon, plus att mitt bostadsarbete ska vara inlämnat om en vecka, och jag har hälften kvar.

TJARåååååå!


/joss
[
we can't go on together, with suspicious minds]
FOTNOT! babE's 1årspresent har kommit nu, nöjd? mjora :)

dagens outfit
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0