vanessa och neo.

Tja!
Nu väntar jag på min babE, han skulle åkt för 50 minuter sen, men är fortfarnade inte här :( börjar bli lite orolig ..
Nanana, idag var det nationella prov i engelska, uppsats. Det gick sjukt dåligt! Skrev om "my passion for photographing". (stavas det ens så? haha). I alla fall, början blev helt okej men slutet blev riktigt kasst! Så vet inte .. Sista intrycket är alltid det viktigaste i en uppsats.
men whatevaH :) jag överlever nog. Fick ju MVG på svenska läsförståelse, så det kompenserar väl. (heter det så? haha)

Dagen idag har annars varit helt okej! Fett härligt väder, fast tyskan var såklart höjdpunkten på dagen :) Jag, Robin & Amanda is teh shit. Och såklart Rebecca :)
Usch .. justja .. Kom på att jag måste ändra mitt språkval till gymnasiet. Attans, jag orkar inte .. Menmen :)

Annars ikväll är det inget speciellt planerat, babE kommer ju som sagt. Så det blir troligtvis massa myspys med honom! :)

HAHA, vilken tråkig blogg jag fick ihop idag. Absolut ingenting händer i mitt liv känner jag, haha.
Skola skola skola, typ liksom dah lol. :)

Nu kom babE, så nu ska jag vara social med honom :D

TJARå!

/joss
[in your eyes i see the sunshine]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0