you can hide it.

Tja!
Josefin var namnet - 92a - brunett .. well, vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom jag knappt känner mig själv. Antar att det är därför jag har skapat denna blogg, för att få ur mig alla mina tankar och försöka förstå mig på mig själv.
Jag antar att man kan kalla mig en typisk tonåring; humörsvängningar, bristande självförtroende, fundersam på meningen med livet - ja, ni vet allt det dära. :)

Allmänt idag har det inte hänt så mycket. Vaknade vid nio, uschochfyochblä. Väntar just nu på att maten ska bli färdig så att jag kan dra mig till Pontus, ja - min pojkvän. Världens absolut bästa, enligt min åsikt :) Han är nog den enda som står ut med mig, fastän jag är som jag är haha!

Nu har jag ingen aning om vad jag ska skriva, antar att jag får ta tag i allt som har hänt i mitt liv någon annan gång :)


C YA L8R !

/ joss
[folk tittar, men det är ingen som riktigt ser ..]

2008-03-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0