duality.

FÖRLÅT för den dåliga uppdateringen, har hänt en del sen i lördags :) för då var jag på ett toppenkalas hos ralf & fidde, sjukt trevligt! och i söndags så vaknade jag upp hos annie och drog till liseberg :) också supertrevligt! hon fick upp mig i paris-hjulet </3 igår, måndags, så cyklade SP08L SP08K och SP08T till gullbrannagården (1,2 mil) och hade det så jäkla mysigt! umgicks med tjejerna i klassen och fick reda på att det KANSKE ska börja två killar i vår klass, wow. haha.
idag så har jag i alla fall fått en ny säng och en laptop av papi, han var nog på bra humör. det var första gången någonsin som jag faktiskt kände mig bortskämd haha.

förlåt igen, men denna gången för ett oerhört tråkigt blogginlägg. men jag orkar verkligen inte :)

nu ska jag.. spela spel eller nå hah.

/joss
[out of my league for you]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0