i'm still here.

REMINDER TILL MIG SJÄLV:
familjen 22/8 kl 19.45 stora scenen, malmöfestvialen.

uppdatering 22.24:
MEN ATTANS BANANER DÅ! då blir det troligtvis ingen malmöfestival för min del </3 min älskade vän isabelle ska upp till stockholm den fredagen, och därför har jag ingen att åka med ): menmen.. nästa år i guess.

paps ringde och väckte mig vid 10tiden och sen dess har jag endast sprungit mellan datorn och tvn, puss på mitt händelserika liv <3 men jag har faktiskt varit ute en gång idag; körde och hämtade min dear beloved webcamera hos mami :) hahaha.

är rätt gött pepp på imorgon må jag säg; slagg med mina partybrudar, bäst!

nu går jag, ja tänk för att det gör jag! INGET KAN STOPPA MIGGGGGGGGGGGGGGG!

/joss
[tonight, we'll fly away so high]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0