kärleksorkanen.

Mycket trevlig dag idag! Började med sovmorgon till 10.00 (y) Hade ledarskap i 1h 50mins, jobbigt! Men rätt intressant :) Hade en timmas håla, sen blev det lite tyska. Sen vart det slut. Stack med The Klung in till stan och hade lika jäkla roligt som vanligt. Satte oss på Vattenporten och sen kom Simon och Ralf :) The Klung stack och jag Annie Simon och Ralf hade det lite trevligt innan jag och Ralf drog till Peos glassbar och käkade glass i 2h, haha. Blev tyvärr ingen milkshake </3 Efter ett tag såg vi Fidde och Kakka och hängde med dem. Kegg kom och drog med sig Ralf på ett möte, så jag stannade med Kakka och Fidde. Käkade lite och sånt. Fidde drog, och jag & Kakka delade på världens godaste glass, yao! Tillslut kom Ralf och Kegg tillbaka men Kegg och Kakka drog rätt snabbt igen. Jag & Ralf stannade kvar och snackade i någon timme, sen blev det köra moppe hem </3 blää.
Dagen har vart supermys och bra :) Thanks a lot. <3

Nu orkar jag inte skiva något mer, haha.

/joss
[..makes me shiver, but in a good way]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0