minus celsius.

Sitter och tittar på filmer sen skolavslutningen och jag blir lika nostalgisk och gråtfärdig som vanligt. Jag kommer sakna alla så förbannat mycket, det är helt sinnes. Den utstötta klassen med så mycket hjärna att vi inte ens klarade av det själva, haha. 9c klingar fint i mitt hjärta och sinne. Jag kommer sakna dem så himla mycket. Men jag kommer även sakna alla mina grabz och girlz i de andra klasserna, har haft så jävla roligt tillsammans med er att det knappt finns ord till det. Syftar mest på alla sjuka tyska-lektioner då vi drivit både lärare och elever till vansinne, haha.
I will never ever forget you guys,
non of you!



FÖRESTEN! appropå bra saker; jag såg världens bästa film i morse: Across the Universe, BÄST. En musikal med Beatles låtar, fett värd film :)

För er som är så himla intresserade av mitt händelserika liv så vet jag inte riktigt vad som händer idag, det enda jag vet är att jag ska hem till papi ikväll. Det blir väl till att vara social med honom för en gångs skull :) haha. Far-och-dotter kväll med sura bilar och polly framför tvn. Det är så det ska va'!

/joss
[confused]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0