sam, as in samantha.

y0 gangstaHz!
wzup, yao?
oh, i'm just chillin'.

märks det på något sätt att jag har tråkigt?
ska snart gå och duscha för dagen ska spenderas med iss & felicia :) mysfaktor 1000! det var allt för längesen man träffade felicia ): blir väl fika på staden som vanligt, ska kolla skor och byxor också, får se om jag hittar nå' :)
OCH IMORGON BLIR DET CUTCUT PÅ HÅRET
- finally!

nu måste jag gå och göra mig snygg, uppdaterar säkert senare (:

TJARå

uppdatering 00.23:

sitter hemma hos iss nu, myspys. kollar på jackass och är allmänt lycklig :)
det har blivit en del gå hit och dit idag (dock utan felicia), sjukt härligt faktiskt. gick från stan till nyhem och tillbaka, det är faktiskt en bit. plus att vi gick runt en del i stan. sen så drog vi hem till iss och bestämde oss för att promenera en liten stund till (: träffade kegg tillslut och gick runt med honom, trevlig prick det där.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, klippning vet jag, sen vet jag inte om jag & iss ska dra till winnerbäck. vi får se vad världen har att erbjuda :)

nu ska jag ägna mig åt tvn, puss.


/joss
[there is a war between us]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0