shine on.

gårdagen spenderades tillsammans med annie & iss
superduper askalas bra :)
åt massa god mat och var sociala med fulla föräldrar, haha
vi bestämde oss för att cykla och hälsa på jeppe mfl
dock var det väldigt mörkt och kallt så vi cyklade snabbt tillbaka igen
då blev det ett 2½h dopp i poolen :D
sjukt skoj, dampade runt som fan.
i love you two, guys.
efter doppet värmde vi oss och åt glass, haha (y)
gick in och snackade lite och somnade gott vid 3-4

vaknade idag och spelade lite gh,
men drog vid tvåtiden igen
och nu sitter jag här, hos far min, utan far
och funderar på vad jag ska göra med den här dagen
ska bara hem till mor och träffa systra mi, det är det enda jag vet

idag är det för övrigt ett år sedan vi såg backyard babies på liseberg :)

/joss
[
do you wanna?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0