thriller.

Idag, är jag trötter. Helt sjukt trött. Stannade uppe till ungefär 03.00 igår, dampade med ludde & kitte, och dessutom hade jag ett par djupa konversationer med adam, fett värt. Har inte heller skrattat så mycket på ett tag nu. Det var skönt :)
IDAG ÄR JAG PEPP SOM FAN! Ska bli så himmelens skoj ikväll hahaha. Ska bege mig till iss vid ett - halv två, eftersom jag måste göra typ.. 13124904812 ärenden först, blä. Men det är det värt :)
Det är alltid trevligt med lite socialitet, så ni kan ju ringa mig om ni har tråkigt :) Jag väntar redan 2-3 samtal, careface.
Nu måste jag bege mig från datorn ett tag, men vi ses och hörs och allt det dära. :)


/joss
[i'm right in the middle]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0