28 dec

förlåt för dålig uppdering
men har vart hos faren utan dator

men kortfattat om mitt på tok för händelserika liv
fredag: drog in till staden med annie+jenny, försökte kolla rean
men utan att lyckas. galet mycket folk. träffade lillen och the klung
hyrde film (barnhemmet) och hade det allmänt mys.

lördag: skulle träffat jenny i stan kl12, men hon var inte där.
gjorde inget, jag gick runt och glodde på folk hehehe. träffade carrobruden,
en tjeja jag saknar väldans mycket må' jag säg.
jenny dök tillslut upp och vi glodde runt på rean, lite bättre denna gången.
vi stack hem till jenny och hon färgade mitt hår, så jag vinkade min utväxt hejdå.
grät en skvätt gjorde jag också. sorgligt.

på kvällen blev det bio
the day the earth stood still
hade vart skitbra om inte ungefär världens gulligaste par hade
suttit framför oss. jag grät en skvätt för jag tyckte så synd om mig
själv och avslutade med att sparka gull-killen i huvudet.
okej, ljug.
men jag ville.

stannade kvar en extra timme i stan med lillen+malin+amanda
sen blev det en promenix i natten och film+prat+slagg när vi tillslut kom hem



sammanfattning på helgen: m-y-s
nu längtar jag bara till vecka 6 huehueh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0