denied.

förlåt för den sega uppdateringen,
det ska genast bli ändring på det.
om jag orkar, puss

josefin provjobbade igår,
och det gick nog rätt hyfsat (:
servitris på resturang ferdinand i vilshärad,
ajjjemen ^^ haha.
dock var det JÄVLIGT segt igår
var ungefär.. 6-7 kunder där under 6 timmar XD
så jag stod där och torkade mina glas,
vek mina servetter och..
ropade på saga. haha.
asgullig tjej det där :)
men jag fick lärt mig lite iaf
och det är ju bra att ha till idag, när vi är överbokade ;D
men jag missar rixfm festivalen :(
jag vill ju träffa alla mina babes, men icke.
och jag får inte ens betalt av jobbet idag..
SUG.

jag har försökt uppdatera lite bilder på bdb sen malta,
men det går segt, må jag säg.
har dessutom inte fått bilder från ens hälften av alla som var där, haha.
menmen, sånt är livet ;D


/joss
[..och jag gör vad jag vill]



rum 81 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0