hjälp mig.

Tårar som bränner
Känslan av knivar i hjärtat
Vi hör ihop
Det gör så förbannat ont


Tomma känslor
Jag känner mig fylld
behöver tömmas
Jag är så överfylld av känslor
att jag inte längre kan känna något
inga riktiga skratt
inga riktiga tårar
inget riktigt hat
ingen riktig kärlek
Det går bara inte
Vad är det som händer med mig?
Jag blir rädd,
rädd för mig själv.

Jag håller på att brista
Gå i tusen bitar


Tankarna har börjat igen
Denna gången värre än någonsin
Jag orkar inte
Jag klarar inte mer
Dagen jävla fitt-samhälle
Mitt inre bryts ner
Och snart kommer det synas även utvändigt
Jag orkar inte
Jag klarar inte mer
Ge mig lite självförtroende
Hjälp mig tro på mig själv
För jag orkar inte
Jag klarar inte mer

Kommentarer
Postat av: carro

ring om du vill snacka, anytime <3

2008-07-31 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0