raindrops keep falling on my head.

knäpp kväll igår, haha
drog till den dära grisfesten och.. åt gris.
sen går jag och syster och tigger oboy från grannen
och går in till oss och gör varm oboy och kollar på blow,
brau film yao.
sen chillar vi grillen och då kommer lillebror inklampandes och säger att
det har varit bråk på festen och att alla är på väg hem igen, haha.
sen bröt nån tant armen när hon skulle dansa på bordet, haha.
skadeglädje
sen chillade jag och syster grillen ännu mer och drog upp på rummet
och bara snackade.
helt plötsligt kommer två alexander upp och drar med oss ut
på äventyr i det stora läskiga bjuv, haha.
sen.. händer det väl inte så mycket, vi..
chillar grillen för ovanlighetens skull XD
sen blev det slaggilagg, puss.

idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska slaggilagga @ pontus' crib
det är väl ungefär det enda som är hundraprocentigt :)
mys.

nu ska jag kolla på fred, min älskling.



/joss
[
man ska ha husvagn]

Kommentarer
Postat av: eelli

du träffade mig med (A) :) <3 haha

2008-07-16 @ 23:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0