times they are changing.



times are changing,
och jag ska bli blondin igen till hösten (:
yes, ni hörde rätt. JOSEFIN ska bli blond, haha.
vad sägs? (:


anywayz, rätt onödig och seg dag idag
jag trodde jag hade bestämt med min syster att vi skulle hitta på nåt
men icke sa nicke, hon skulle va med daniel
så jag blev lämnad ensam kvar
och alla fortsatte att dissa under dagen;
iss var med kusin + släkt på stranden
carro jobbade
anna kunde inte va förrän sent, då jag inte längre kunde
robin skulle träna
johan bor i göteborg, hahaha.
sen gav jag upp :)

så jag solade i en halvtimme, men orkade inte mer
så jag och papi drog till farmor & farfar och käkade gött
puss.
sen blev det tv, och tillslut dator
men johan ringde och störde mig i en halvtimme,
lite småtrevligt faktiskt :)

och nu sitter jag här igen,
och pratar med massa trevligheter :) haha.

BYEBYE


/joss
[
bollen ligger hos dig nu, baby]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0