how does it feel.

JAG HAR ONT! Jag hatar'e! Nu var jag tvungen
att dra hem från avslutningsmiddagen och allt
pga min jävla fucking värk. DAMP! Det är två dagar
kvar i skolan nu, och jag kan inte vara med. Eller..
Jag får hoppas på att det blir bättre till på måndag.
Jag får hoppas att det blir bättre till om ca 1h efter-
som jag ska till tylösand och bada med iss pontus
och syster. Orkar inte går unt och klaga då. Menmen..
WhatevaH, har tagit två ibumetin som jag dessutom
är immun emot. TJOHO! Life's great (;

Nu ska jag sitta och tycka synd om mig själv

TJARå!

/joss
[please don't walk away]
en sådär överdrivet gammal bild på mig & syster, haha.
nyår 05.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha men puss på dig joss

as najs bild ;))

2008-06-10 @ 11:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0