nixon.

Helluu :) Sitter hemma hos babE nu,
dock utan honom. Han är och repar
med bandet ^^ haha. Usch, kommer
sakna honom till tusen nu när han
åker imorgon, och jag på tisdag..
Kommer bli så jävla hemskt att
behöva säga hejdå, i 26 dagar
fattar ni det? Det längsta vi har
varit borta från varandra är ca 8-9
dagar, och då höll vi båda på att
smälla av ;/.. Hur ska detta gå?
Men jag försöker se på det med
ur en liten positiv synvinke; jag
antar att man behöver sakna
varandra lite också. Men 26 dagar?
Aja, jag får hoppas att vi båda två
får det cpskoj så att det blir värt det :D
haha.

Nu ska jag dragga :) BDB kallar.

/joss
[
is this how it feels to be special?]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0