now you're gone.

Och jag har som vanligt ingenting viktigt att tillföra världen
men vet ni? det skiter jag i,
för jag är galet uttråkad!
Dagen har varit.. Lugn.
Farmor & Farfar dök upp hos papi och vi käkade mat och tååta :)
Fick dessutom 1000 kr :D
Och så fick jag mina gamla stövlar (stl 27) och min gamla pyjamas (stl 110/116)
som f&f hittat i vårt gamla torp när de har rensat där
FETT CUTE :)

DAMPDAMPDAMP

jag har tråkigt och det regnar och åskar
borde egentligen inte sitta här
men jag har tråååkigt.
vill ni veta en sak?
jag har tråkigt
tråkigt
tråkigt
ärlikamed inte särskilt roligt
inte alls faktiskt

bara så ni vet

nu ska jag.. jag har ingen aning
för jag har tråååkigt!

/joss
[no when you're gone, i realize that my love for you are strong]

7 "tråkigt" i ett och samma inlägg. ibland har man skillzen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0