seaside.

Helluu!
Sitter at iss place nu, massa mys. Kom typ precis
hem ifrån Vilshärads strand, babE var med också
<3. Galet skönt vare, låg i en sanddyna/backe, och
blev bruueeen. Fett med najs, yao. Vad som också
är fett najs är att jag ska spendera natten hos babY,
and that's great ;) Vet dock inte vad som händer
ikväll, någon som är sugen på nått? :) Jaja :) Chillidill
äre iaf! Nanana, nu vet jag inte vad jag ska skivaaaa.
Så jag slutar :)

PUSS & KRAM OCH NYP I STJÄRTEN


/joss
[
wanna go to the seaside?]

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra kväll. :)

2008-06-06 @ 17:14:31
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: iss

fattar du hur mycket jag saknar dig, och jag har inte ens kommit hem ännu ):

2008-06-25 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0