blå ögon.

Hejhej!
Måste bara säga att jag har världens bästa pappa, ja.
Han har köpt en kamera till mig, puss.
Nikon Coolpix s550, mums.
Tror jag iaf, haha.

Jaja, till lite fakta om mitt liv nu. Igår var det väldigt annorlunda mot vad det är idag. Jag var en dag yngre, det var april, och självklart.. det var valborg. :) Dagen började med att åka hem tidigt från skolan, sticka till babE, chilla med honom, sticka till Tove och Johan (gick en runda på ca 30-45 mins, duktig tjockis), åt mat hos dem, skrattade väldigt mycket åt två pers under tiden, åkte till gt, stack till simon, gick till jeppe, stack till babE, annie iss och simon draggade till jeppe igen, jag & babE somnade framför 300.
Slutsats: mycket lugn valborg. plus att det var första valborg på 7-8 år som jag inte dansade .. lite strange.

Idag har jag bara .. vaknat, käkat korv och ägt babE på finns i sjön, haha!
Stack ifrån honom vid 3tiden, blä. Men ska på hans spelning imorgon :) mysigt.

VET NI VET NI VET NI?
på lördag ska jag träffa min quasimodo, johanna, för första gången sen i 3-4 november. DET ÄR ÖVER ETT HALVÅR SEDAN. God damn it, jag saknar henne.

Nu ska jag övertala min far att vi kan åka och köpa godis :)

PUSS&KRAM


/joss
[gömma mig, tyna bort, försvinna, away, thinner]

kameran :)
image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0