change.

Goddagens!
Till att börja med: GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ANNA :) <3!
16 bast, puss. Nu får du åka ut & köra bil, haha.
Appropå det! Jag har fått mina godkännanden, lämpet och det dära :) så på söndag blire ut och köra, förhoppningsvis.
För vet ni? Då blir Josefin stor flicka, host. :) 16 här med, vava.

Stack hem från skolan tidigare idag, pallade inte trycket nejnej. Nämen, det var lite andra stuffs som jag inte pallar dra just nu. Känner mig bara så jävla sårad, and no one seems to notice that. Tack Petra <3
Hann inte vara hemma så mycket eftersom jag skulle till sjukgymnasten vid 3, och det var jag.
Vid kvart över tre stod jag halvnaken framför mami och Enikö och kollade min rygg och nacke. Inga problem hittades, damnit.
Men vi vet dock vad som kan hjälpa; jag måste börja träna. Tack vare att jag var sådan träningsnarkoman när jag var en yngre och bara slutade tvärt med allt, mår inte kroppen bra över det.
Så jag måste börja träna i sommar, tjoho. :) Men jag mår faktiskt bättre av det, så får försöka fixa ett träningskort eller nåt.
Svårt dock, eftersom jag inte kommer ha några pengar förrän Augusti.. >< Menmen, jag stayar positive =)

Sitter just nu och håller på med min c-lagar film :) Kommer nog bli super när jag väl har finkammat allt :)
Blir nog att lägga ut den på youtube om jag vågar, haha. Finns rääätt så fula bilder där x] Menmen.. Antar att jag får bjuda på't :) Goddamnit, jag älskar min klass.
Och den 30onde blire tjej-klassträff @ Elin's place. Myspys. Ska dessutom slinga mitt hår då ;D Finally! Får dock hoppas på att det inte blir orange.. whatevaH :)

Nu ska jag fortsätta m. filmen :)

HVNCD!

/joss
[wasted time, wasted breath. and for what? there's nothing left]

btw, jamestown story is teh shit.

fick bli en bild på mig & petra idag :)
image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0