dance dance.

Halloj!
Superkväll igår, även fast lite små skitsaker hände så blev kvällen lyckad!
Ferre @ Anna's place om ni inte har förstått det redan :]
Hade salladsbuffé med tjejerna innan självaste festen började,
supermys.
Ebba Ida Izze Sandra Iss Sara Sophie Anna Martina & jag, puss.
Askalas trevligt vare!
Måste nog säga att det gänget är nog de skönaste personerna som finns, biglove.
Festen drog iaf igång och vet ärligt talat inte vilka som var där.
Det kom ett par oinbjudna.
Men Pontus Daniel Amanda Amanda Vicki (?) Hanna
Johan Björn Adam Ralf
(?) Tjejerna ovan, och typ tre killar
till som jag inte har den blekaste om vilka det är. Sedan..
Minns jag inga fler, haha. Förlåt om jag har missat någon, puss i ljumsken.

Pallar inte dra allt som hände, men typ vi sjöng allsång - the killers i mitt hjärta
& dansade dansmatta och bara chillidillade :] me like.
Tyvärr är man lagom bakis idag, och man ska då
på familjemiddag ute på Bulls ikväll, bror & hans tjej fyller år.
Plus jag :) Så får se om jag klarar hålla mig vaken, eftersom
jag vaknade kl 08.00 idag, usch.

Nu ska jag fixa iordning med alla bilder, ska se när jag får Annas också :)

PUSS & KRAM

/joss
[dreaming of you]
gårdagens outfit
image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0