get rythm.

Grease föreställning idag i skolan, några nior fixade det
så att vi ska få pengar till Lisebergs-resan & så jävla bra det var eller?
haha, sjukt mycket drag och alla var super pepp :D
As kalas vare!
Petra spelade Sandie, och jag måste bara säga
att hon passar sjukt bra i "cooling-kläderna" i slutet, haha :)!
Och att Kidde sjunger oerhört fint, HAHAHA.
Och att Johan passar äckligt bra i brottardräckt! XD
Har lagt upp två filmer på youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=dKiwNQkSQGw - petra solo
http://www.youtube.com/watch?v=FVv2jbguQNQ&feature=user - slut sången :)

Mycket bra jobbat, iaf :)

Vill just nu bara att det ska bli tordag, så att jag, Anna & Syster
kan dragga till Ullared och handla massa inför Malta <3!
Har sjukt mycket jag måste köpa,
men förhoppningsvis betalar min kära mor en liten del utav det
EHHEHEHE, puss.

Vill också bara att det ska gå tjugo minuter,
för då ska babE dyka upp, om han inte råkar
dröja kvar lite på repningen som vanligt, haha.

Funderar på att jag ska gå och käka nu..
Men måste banta ner mig inför Malta.. HAHA.
Mat ftw <3

TJARå!

/joss
[we'll always be together]
alla vill vi ha en liten del av johan, haha!
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0