rain.

Det mesta känns jävligt negativt just nu.
Bråk med bästa vän
Bråk inom familjen
Nostalgikänslor gällande klassen
Nostalgikänslor gällande mitt liv
Brist på självförtroende
Glidit ifrån min absoluta bästa vän

+ självklart att jag sitter och tycker synd om mig själv hela tiden. Orkar inteeeee.
Känner mig bara allmänt äcklig & dep, men jag antar att jag får staya positive =) livet går nog vidare, ska jag se.

Har varit på busfabriken idag, haha. Amanda hade 6års kalas, och jag & babE (& hans mami) var där som ansvarande vuxna, haha. Sprang mest runt och lekte faktiskt, hahaha. "Kände mig som ung på nytt" hahaha.
Har inte gjort så mycket mer faktiskt, åkte hem från älskling rätt tidigt eftersom jag var tvungen att plugga.. uschfyochblä.

Nu vet ska jag uppdatera bdb :) http://saftigt.bilddagboken.se/

/joss
[just nu, vet jag varken ut eller in]
amanda & hennes kille XD
image25


Kommentarer
Postat av: isabelle

bäst är du babY, glöm inte det.

2008-05-13 @ 22:56:02
URL: http://iss.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0