there's a good reason why these tables are numbered, honey.

Hej!
Veinge igår, mys faktiskt. Gjorde inte så mycket, stack till Mästocka och träffade Hampe och Martin :) Cppppp länge sen. Skojsigt faktiskt :D Stack till sjön och träffade lite annat folk.
Omogna snorunge, jag tycker synd om dig.
Stack hem till Hampe igen, fast bara jag & Johanna denna gången. Kändes lite skumt, eftersom vi satt där ensama i hans hus med hans pappa XD haha. Menmen :)
Stack hem igen vid halv 12 tror jag, och gick och la oss :) Somnade gött, kan jag säg :D
Vaknade vid 9 av att Johanna stack till Mika för att dra ut med båten, jag låg kvar :) haha. Hon kom tillbaka vid 12 igen, och vi chillade framför tv:n.
Sen bar det av hemåt!
Och nu väntar jag på att babE ska kommaaaa, i miss him. He's the greatest :) <3

Nu ska jag fortsätta installera kameran :)

TJARå!

/joss
[i walk the line]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0