1 nov

TJENA, 1 november, redan? yees. tiden går fort när man.. äh, glöm det.

idag blir det parteypartey, får hoppas att mitt partymode kommer tillbaka.
fick reda på en hel del skit nyss som har gjort mig både förbannad, besviken
och ledsen. menmen :D stay positive vare, aight?

ska försöka smyga mig ner till undervåningen nu, utan att någon ser mig.
någon knäpp köpare är här till pappas mcdelar, så vågar inte visa mig. haha.

/joss
- you don't know me, and you don't even care

update:
hahah, kanske illa att skriva det här på bloggen, men du, bruden.
från och med nu, är du inte min vän nå mer. hahah. vänner gör inte så
som du håller på, fattar du det? obviously not. hahah. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0