11 nov

JAG-ARBETET ÄR NU OFFICIELT ÖVER FÖR MIN DEL, way!
hade 1hredovisningen idag, och det gick väl som det gick
i det stora hela vare okej, trots glömde repliker (stay positive, vare aight?)
trodde jag var cool när jag stack till E-H efter school, men ack
så fel jag hade. var ju där med geeksen themselves; blondie, fucknert & bestis
men jag hade det trevligt trots bristen på coolhet.



tänkte vara duktig och sätta mig och plugga lite på jämförelsen vi
har till på torsdag (jag h-a-t-a-r politik), men när jag öppnar väskan
så ser jag att jag har glömt böckerna i skolan. så får sitta och slå
upp allt på wikifuckingpedia, ursäkta min vackra franska :)

men det gör ingenting, för med viva la vida i öronen på högsta volym
klarar man banne mig allt! thumbs up for them!

/joss
- i used to rule the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0