27 nov

tyskalektionen ska snart börja, och jag finner kegg sittandes vid en dator.
kegg: vad hände dig i morse?
jag: va? vad skulle hänt mig i morse?
kegg: jaaa, det händer alltid dig något att skratta åt på morgonarna.
hur ska man tolka det?

tyvärr har han en poäng i det, men imorse hände ingenting sådär
överdrivet roligt. tycker gårdagen var nog för en vecka framåt :>
efter att ramla med moppen, tappa moppen, ramla själv, tappa
skorna och gråta av ilska.. well. i think that's enough for me, dude!

anywayz, dagen har vart. okej. fick ett litet anfall på klassrådet
när punkten "studiesituation" kom upp. fick allt slängt rakt i
ansiktet, och jag ville bara gå och lägga mig någonstans
och ropa på mamma och gråta.
fredag 28 nov: utvärdering av jag-arbetet inlämnat
onsdag 3 dec: ledarskapsprov (1 fel = ig = jag är död)
torsdag 4 dec: samhällsdebatt - politik + geografi inlämning
tisdag 9 dec: svenska gramprov, engelska gramprov
fredag 12 dec: matteprov, måste få mvg om jag ska få det i matte a-kursen, fan.
cut cut cut, i'm dead.

nu måste jag.. plugga egentligen, men ska nörda mig
med att ladda hem sims istället.


/joss
- i miss you

Kommentarer
Postat av: carro

hahah johans komentar xd DOG! ily <3

2008-11-27 @ 19:34:39
URL: http://carroliljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0