3 nov

WADDAP

här sitter jag, och nästan hungrar ihjäl. hade kunnat äta upp 13,25 påsar bilar och 2 katter. men nej! jag håller mig till min strikta diet (ha-ha-ha)...
och bara så ni vet är jag grymt (!!) irriterad på skolfotogrejsimojsen. själva fotorna skulle komma efter 2-3 veckor, och katalogen efter 6-7 veckor. och bara för att tillägga så har det gått sisådär snart 7 veckor. way! tidsoptimister <3 och det är inte bara jag som inte har fått dem, nejnej. jag har precis smsat runt till de flesta av mina kära klasskamrater, och ingen har fått några.. grr..

anywayz! dagen har spenderats i skolan (nahe?) och det var riktigt.. bäst att få träffa the klung igen <3 you can't say no to them. hoppas på en liten trevlig stund i helgen med dem!

eh, ja just ja. grattis till anton.. eller nåt.

(för övrigt så saknar jag mitt gamla hår något ofattbart, intresseklubben antecknar)
/joss
- cover up with make up, tying to hide her wounds

Kommentarer
Postat av: syster

so you know. tror bilderna kmr snart, daniel fick sina igår ! :) pusssssssssss

2008-11-04 @ 16:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0