26 okt

HELÖ
precis hemkommen från göteborg aka paradiset
jag & syster blev upphämtad av ricki igår vid 3tiden
kom dit, myste till det i relaxen och bara tog det lugnt.
kim kom senare och det var trevligt.
blev en tyst fylla igår, alltså. drack, blev full, satt tyst.
najs? mjodå. det tycker jag nog!
systra mi mådde bra, som vanligt. eheheheh.
hon höll oss allihopa vakna till 5-6 och det var ju trevligt
råkade bara slå henne ett par, tre, fyra, sjutton gånger.

och idag mår jag som jag mår, är sjukt trött eftersom
lotta hoppade på oss allihopa och skrek vid 10tiden
okej, jag ljög. men det kändes så.

kom som sagt hem för ett tag sen, och nu har jag bara lust
att dra igenom gg säsongerna, men jag får inte ner dem.
sablar...
(orkar inte med låttitlar som rubriker längre, så kör på den traditionella stilen istället)

/joss
- when the heartache is over, i know i won't be missing you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0