30 okt

fortfarande hes, ajaj. men jag överlever ska ni se :)
sitter och gottar mig framför datorn och tvn och väntar
på att min kära far ska komma hem med lite halstabletter
till mig, jeez. pure good shit, man!
blir nog en rätt seg dag idag, måste bli frisken till på
lördag. inte allt för mys att sitta och hosta sönder min
hals på ett 40årspartaj. speciellt inte när man inte har
en aning om vilka ens 2/3 är. wie! :D

dagens positiva: disneyklassiker och ninjavideo, i love it!

/joss
- vi är en - hör ihop, som två träd av samma rot


update:
någon som kanske har lust att langa 2730.50kr till mig eller nåt?
josefin har funnit sin stil, och vill nu köpa sig den
snela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0