complicated.

Biodejt med far, mys. Step Brothers, sög. Men så kan det gå :)
I övrigt har dagen varit helt okej, dock har jag vart på mitt cphumör som vanligt. Fattar inte riktigt vad det är som händer med mig nu för tiden. Jag antar att jag är en typisk tonåring. :)

Har egentligen ingenting viktigt att skriva allt idag, känner dock att jag behöver skriva av mig. Men det orkar jag inte göra här, lite väl för privata grejer det ni ;)

Men jag tycker i vilket fall som helst att ni kan dra iväg ett zmz till mig eller nåt :) Bara för att sätta ett leende på mina läppar ett litet tag :)

Kommentarer
Postat av: Rekke

Dags o börja blogga för minpenna snart i hope? ;)

2008-10-03 @ 23:25:34
URL: http://rekke.minpenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0