min vän.

Jag är på bibblan. VA trodde ni aldrig. Nejdå. Men det är sista dagen innan JAG-arbetet ska vara inlämnat, och har fortfarande samma skit kvar. Får försöka bli klar med det innan kl 17, för då hämtar mami mig efter en fika i stan med Annie och Iss, för att sen köra mig hem till pappa där jag ska skriva ut hela det förbaskade arbetet. WAY tidspress <3

HAHAHA, dagens händelse var helt klart när jag och Jenny skulle gå på toa. Ska försöka berätta...
Jag och Jenny tar hissen (ja, jag tog HISSEN) ner till undervåningen där toaletterna ligger. Vi springer mot toaletterna och Jenny frågar vilken hon ska ta. En utav dörrarna är halvöppen, så jag puttar henne ditåt och säger "den!". Hon springer/ramlar fram till dörren. Men det är mörkt så hon vänder om och skriker "NEJ den vill jag inte ha!". Men det hon inte vet är att jag har sprungit efter henne för att följa med henne in. Så jag snubblar på hennes ben när hon vänder sig om, och jag svär, det är precis som att allt händer i slowmotion. För jag känner hur jag faller, och det enda jag ser är toastolen som så fint står öppen. Jag skriker till och försöker ta tag i något, men utan att lyckas. Istället drämmer jag i min nya fina mobil i väggen, men jag lyckas putta bort mig själv från toastolen!
Jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge, det tog några minuter innan jag kunde ställa mig upp i alla fall hahah :D

/joss
- 'cuz that will be the death of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0