mördare.

Jag & Jenny sitter på bibblan. VA är det sant? Ja det är det. Ovanligt va? Stack till skolan och hade den tidiga tyskan idag, sen blev Ledarskapen inställd så slutade klockan 09.00. Rätt gott alltså :) Så jag och Jenny stack till bibblan vid 10 och skulle plugga. Men det blev inte så förrän vid halv tolv. Då pluggade jag väl i sisådär en halvtimme, sen blev det mat. Och nu sitter jag här, klockan är halv tre och Jenny sover jämte mig. Och har jag pluggat något? NEPP :> Jag är duktig.

Vill sända en liten tanke till Lillen som är på begravning och Annie som opereras <3

Dagens positiva: En lektion, TJOHO!

/joss
- hämta kapten, kalla på kapten!

bilder sen igår
       

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0