no promises.

Hemma från helkväll med halva the Klung, myyycket trevligt må jag säg! Lagade och åt väldans god mat, rökte vattenpipa och sen blev det till att gå ut och utforska läskiga Oskarström. Gick till österled och fick massa nostalgikänslor. Kollade in i c-laget och hjärtat började dunka snabbare, jag saknar 9c.
Iaf hade vi det mycket naijz ikväll där vi satt och rökte vattenpipa med solbrillor och vinterjackor med härlig musik, många skratt blev det också - som vanligt. Dessutom blev det en mindre brand, men den behöver vi inte tala om :)

Hoppas ni förstår hur mycket jag älskar er, tjejer :> Bäst är vad ni är <3
        



Det håller på att börja igen, eller det har redan börjat. Och vet du? Jag har tröttnat. Jag har inte ork till det ännu en gång. Nu är bollen hos dig, och du får välja att kasta den till någon annan eller spela med mig.

Kvällens positiva: Annie, Julia & Jenny, behöver jag ens säga mer?

/joss
- soulmate for everyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0