how to save a life.

Ojdå, här var det ett tag sen man skrev känns det som.
(Jag varnar er för ett långt inlägg)
Men tanke på mitt förra inlägg, där jag var oerhört uttråkad och negativ, har jag faktiskt haft en riktig dunder helg :)
Ungefär 35 minuter efter att jag hade publicerat mitt inlägg smsar Adam mig att vi ska ta nästa tåg till Göteborg för att kolla på HH, alltså 40minuter senare. Jag hoppar på moppen, och hinner i tid till tåget :)
Vi är på väg, med ett pressat tidsschema. Och då får ett jävla ljushuvud för sig att gå på spåren, så vi är tvungna att stanna i Kungsbacka i en halv timme. Inte bra. Men vi kommer iaf fram till Göteborg, tar spårvagnen till Liseberg, tränger oss in i publiken. Och jag hatar att medge det, men han var ruggigt bra live. Attans.
Efter konserten går jag & Adam från Liseberg till Centralstationen, och det är en bit ska jag säga er! Vi hann precis med sista tåget, tomma som få i magen.

Hade det iaf jättetrevligt.

Gårdagen spenderades först tillsammans med far min, när vi gick på Björn, Özz, Måns och Soran turnén. Stand-up for real.
Superbra och roligt och allt sånt där som det ska va :)
Efter det stack jag i alla fall till Annie där hela the Klung var samlat, vi chilldrack och skrattade och hade sjukt roligt, så som vi alltid har det :>
Stack till Anton på kvällen där Kegg Max & Ralf också var, vissa av the Klung stack och andra kom. Trevligttrevligt.
Blev mycket dans, sång, dricka och prat. YEA!
Sov hos Viccan med syster sen, naijz!

Nu måste jag göra det som jag har försökt med hela dagen, men ännu inte lyckats med, PLUGGA.
save me.


/joss
[this situation isn't getting any better]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0