i can walk on water, i can fly.

HOW'S IT HANGING, GUYS?
här händer inte allt för mycket, kom hem från stan för ett tag sen, keekade lite med ralf kegg annie & iss på "cocaracha La" hahah, trevligt. kommer nog bilder senare, tror jag :)
annars har jag bara vart i skolan och.. pluggat hahah.
treorna hade någon trevligt student-tävling, mycket underhållande må jag säg!
ser faktiskt fram emot'et lite själv :)

nu kom min pappa på den underbara idéen att jag ska plugga lite,
sen dra till brogård, köpa något gott och sen bara bädda ner mig i soffan.
sounds like a plan to me!

ska bara hänga upp tvätten och dra igång ett oth avsnitt först, mums!

/joss
[i will keep on fighting 'til the end]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0