just dance.

RACKARNS, vad jag har saknat dansen!!
dagen började med dans 08.10, och jäklar - i could feel it baby!
härligt är också att min dansledarkarriär börjar på torsdag kl. 18.00
NAIJZZZ.

annars är läget sådär, är förskyld pga att min käre ralf har smittat mig </3
men det är väl sånt man får ta, i guess haha :)
<3 to you

idag har det inte hänt så mycket heller, bara skolan och.. diskat haha.
åkte hem om mami för att hämta mitt kvarglömda smink,
men efter att ha kört två mil kom jag på att jag inte har några nycklar
och var tvungen att köra tillbaka, HAPPYFACE :D:D::D:D

och jaaaa, jag ska försöka göra om min blogg snart
men jag har inte riktigt orken än
har dessutom varken ps eller några snygga pix på den här datorn än
men langa lite förslag ändå vava :)

/joss
[so sick..]

Kommentarer
Postat av: sandra

krya på dig syster-yster <3

ja håller typ också på att bli sjuk.. bajs.

jag tycker du ska ha en stooor bild på mig som bakrund :D då blir det as fint!

pussss <3

2008-09-09 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0