1 feb - somliga straffar gud direkt

Och än en gång mår man exakt så bra (läs väldigt-otroligt-över-dåligt) som man förtjänar.
Men det är det fett värt.

Tjejkväll @ my place med bara de härligaste tjejerna (läs Amanda, Lillen, Jenny, Fröhnert, Syster, Viccan, Isabelle) Robin dök upp också, mycket värt!
Bilder kommer upp så snart jag fått dem. (Jaaaa, jag vet att jag brukar säga så. Jaaa, jag vet att de aldrig kommer upp. Men denna gången menar jag det. GRYMT balla foton blev det)

Tog ett-bussen in till stan, där jag & syster hann göra en himla massa.
Jag tappade min mobil. (Dock hittade jag den, denna gången) Klantigt.
Träffade andy boffe & max också. Trevligt.
Jag raggade upp fel kille på stan. Pinsamt.
Spenderade x antal timmar på halmstads fjortisställe. Illa.

Sen begav vi oss hem till Ricki på efterfest. (Tack älskling)
Sov i en soffa som var ungefär lika stor som en fotölj, men det funkade bra det också!

Och idag har jag bara vart hos Viccan, bakis och fin som få. Dansat som galningar har vi gjort. Fixat inför lektionen imorgon. GÖTT!


Nu orkar jag inte skriva mer. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: syster

haha pinsamt var ordet! xD men de var en grymt rolig kväll :D <3

2009-02-02 @ 16:29:13
URL: http://surrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0